Splošni pogoji
Pred uporabo spletne trgovine KupiKocke si preberite Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani in vašim nakupom potrjujete, da se s Splošnimi pogoji strinjate. V primeru, da se z pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate naše spletne strani.
1. OMEJITVE IN ODGOVORNOSTI
Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev na
spletni strani KupiKocke. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam
priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.
Zaloga izdelkov na spletni strani je omejena.
Kupcem lahko zagotovimo najmanj en kos glede na tip izdelka! Občasno se lahko
zgodi tudi, da bo izdelek razprodan. V tem primeru, vam ne moremo zagotoviti
dostave, temveč vam po posredovanju vaših podatkov, vrnemo denar.
Podatke, ki jih objavljamo na spletni strani,
ni dovoljeno kakorkoli reproducirati, distribuirati ali kopirati in posredovati
tretjim osebam brez našega soglasja. Slike, ki jih prikazujemo so simbolične. Prodajalec
si pridržuje vse avtorske pravice za uporabo slik, besedila in drugega
objavljenega materiala v smislu veljavne zakonodaje v Republiki Sloveniji.
Storitve, ki jih zagotavljamo pri spletnem
nakupu na KupiKocke ne vključujejo stroškov uporabe računalniške opreme in
storitve za dostop do spletnih strani. Nismo odgovorni tudi za stroške
telefona, internetnega prenosa ali katere koli druge stroške, niti ne odgovarjamo
za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi prekinitve internetne povezave, ko
uporabljate storitev spletnega nakupovanja.
Kupec na naši spletni strani je lahko le
polnoletna in poslovno sposobna oseba. Pogodbo v imenu in za račun mladoletnika
ali oseb, ki niso sposobne lahko sklene njihov zakoniti zastopnik, pri delno
poslovno sposobni osebi pa se pogodba lahko sklene le s soglasjem njenega
zakonitega zastopnika. Pri tem ne odgovarjamo za katero koli dejavnost v
nasprotju s to določbo.
Pri uporabi spletne strani morate zagotoviti
točne, veljavne in popolne osebne podatke, še posebej pri izpolnjevanju
registracijskega obrazca. V nasprotnem primeru vam lahko zavrnemo takšen
uporabniški dostop oz. realizacijo nakupa.
2. POSTOPEK NAKUPA
REGISTRACIJA:
Za nakup v spletni trgovini KupiKocke registracija ni potrebna. Vsem strankam, ki se registrirajo zagotavljamo, da
bodo vneseni podatki varovani in se ne bodo uporabljali za noben drug namen,
razen za obdelavo vaših naročil! Pri nakupu brez registracije je obvezno
vpisati veljavno telefonsko številko, elektronski naslov ter podatke za
dostavo. Po potrebi se telefonska številka oziroma elektronski naslov uporabi
za preverjanje naročila.
VARNOST
NAKUPA:
Spletna stran KupiKocke je spletna prodajalna
v lasti podjetja KupiKocke, Martina Ilc Pungerčič s.p., Grafenauerjeva 27,
1000 Ljubljana. Podatke o kupcih, ki jih pridobimo v naši Spletni trgovini
skrbno varujemo. Zagotavljamo, da bomo zbrane podatke uporabljali izključno za
izvedbo nakupov in izboljšanje delovanja Spletne trgovine. Za informacije v
zvezi z vašim naročilom in njegovo dostavo nas lahko kontaktirate preko
kontaktnih podatkov navedenih na dnu strani.
ODDAJA
NAROČILA:
Ko najdete izdelek, ali več izdelkov, ki ga/jih potrebujete, ga z enim klikom dodate v košarico. S klikom na zgornji desni gumb, kjer je narisana košarica, lahko kadarkoli preverite skupni znesek in količino naročenih izdelkov. Nakup zaključite z klikom Na blagajno in vnosom vseh potrebnih podatkov za dostavo vašega naročila. Po oddaji naročila prejmete potrdilo o vašem naročilu v vaš elektronski poštni predal.
V primeru težav, nas prosim kontaktirajte na kupikocke@gmail.com.
NAČIN
PLAČILA:
Spletna trgovina KupiKocke nima možnosti plačila z gotovino ali plačila s plačilnimi/kreditnimi karticami ob osebnem prevzuemu naročila!
Plačilo po predračunu: s potrdilom o naročilu na svoj elektronski naslov prejmete tudi
navodila in podatke za plačilo na naš TR. Po opravljenem plačilu pošljete
potrdilo o plačilu. Naročilo ne bo odposlano dokler ne prejmemo plačila na naš
bančni račun. Rok za plačilo po predračunu je 3 delovne dni (nato vas bomo
ponovno pozvali k plačilu; če plačila po 2 dnevih še ne bo, bomo naročilo
preklicali).
Podatki za plačilo:
Koda namena: GDSV
Namen: Plačilo naročila + številka naročila
+ / datum (Primer: Plačilo naročila 20125 / 21.7.2020)
Referenca: 99
IBAN:
BIC:
Plačilo s PayPal računom: Pri plačilu s PayPal računom se vam bo po oddaji naročila odprlo okno
za vpis v vaš PayPal račun, kjer boste nato potrdili plačilo. Med vsemi načini
plačil je to zagotovo ena najvarnejša in najhitrejših oblik plačila. Prijavni
podatki se ne shranjujejo na strežniku KupiKocke.
Plačilo po povzetju: ni možno.
Plačilo ob osebnem prevzemu naročila na lokaciji trgovine: ni možno.
V primeru, da ste se odločili za prevzem direktno na naslovu
KupiKocke, naročeno plačate predhodno po eni izmed zgoraj naštetih opcij. Na mestu prevzema dobite samo vaše naročilo.
NAČIN
DOSTAVE:
Dostava po pošti:
V kolikor ste izbrali naročilo po pošti, boste naročeno blago prejeli na
naslov, naveden v obrazcu za naročilo, v roku pet (5) delovnih dni od dneva
naročila (pod pogojem, da je blago na zalogi). V izrednih primerih, na katere
nimamo vpliva, se lahko zgodi, da se ta rok podaljša še za kakšen dan. Blago
vam bo dostavila Pošta Slovenije. Dostava blaga je omejena na ozemlje države
Slovenije. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali
naročilu. Strošek dostave se zaračuna po trenutno veljavnem Ceniku Pošte
Slovenije za Priporočeno pismo.
Prevzem v trgovini: V kolikor ste izbrali prevzem v trgovini, nas prosimo pokličite, da se
dogovorimo za dan in uro, ko boste blago prevzeli na našem naslovu.
NEPREVZEM
BLAGA S STRANI KUPCA:
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročeno
blago dolžan prevzeti in plačati. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je
poslano, ne prevzame in je vrnjen na naslov podjetja, se le-to ne šteje kot
odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski
nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem
dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako
odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov
podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan
poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja
s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP
naslov in vse navedene podatke v naročilu predali v nadaljnjo obravnavo kot
zlorabo. Stroški neprevzema znašajo 20,00 EUR brez DDV in vključujejo
administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke.
Trgovina si pridružuje tudi vse pravice, da
brez utemeljenega razloga onemogoči uporabniku dostop do spletne trgovine.
3. CENE
Cene veljajo na dan naročila in velja do
preklica. Vse cene so v evrih in vsebujejo 22% DDV. Pridržujemo si pravico do
spremembe cene! V tem primeru vas o tem pisno ali ustno obvestimo in vam
ponudimo možnost odstopa od pogodbe.
Minimalni znesek za naročilo preko spletne
trgovine KupiKocke je 20 € (z DDV in brez stroškov dostave). V kolikor je
naročilo manjše od 20 €, bomo dodali še 1 € stroškov za obdelavo naročila.
Ponudba in cene veljajo do odprodaje zalog.
Blago je brez garancije, razen, če je na spletni strani in embalaži navedeno
drugače. Slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega
stanja.
4. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec
(po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh pošlje podjetju po navadni pošti
ali elektronsko sporočilo (kupikocke@gmail.com), da odstopa od pogodbe ne da bi
mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Stroški vrnitve so na strani
kupca.
Kupec nam mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila vrniti blago na naslov: KupiKocke, Grafenauerjeva 27, 1000 Ljubljana. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Kupec mora artikel vrniti popoln, nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo (v višini vplačanega zneska). Vračilo plačila bomo opravili ob prevzemu vrnjenega blaga oz. dokazila, da je kupec artikel poslal nazaj. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
5. ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače. Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da skladno z 82. členom ZVPot-1, v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
V kolikor gre za prevzem artiklov v trgovini,
velja »videno-kupljeno«. S tem kupec pristaja na izključitev prodajalčeve
odgovornosti za stvarne napake na predmetu nakupa v smislu prvega odstavka 466.
člena Obligacijskega zakonika (OZ). V primeru tovrstne izključitve odgovornosti
za stvarne napake je prodajalčevo jamčevanje za napake zoženo na dejanski stan
iz drugega odstavka 466. člena OZ, ko je napaka skrita, prodajalec pa je zanjo
vedel, a jo je kupcu zamolčal. V tem primeru trditveno in dokazno breme nosi
tisti, ki uveljavlja zahtevek iz naslova jamstva za napake. Kupec mora torej
dokazati, da je prodajalec vedel za napako. Ob tem mora tudi dokazati, da je
napaka stvarna skladno s 459. členom OZ, ter da jo je prodajalec zavestno
zamolčal. Že če ni izpolnjena le ena od teh komponent, kupec ni upravičen do
jamstvenega zahtevka, skladno z ustaljeno sodno prakso.
6. IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo
nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega
za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z
Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletna trgovina, ki kot
ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji
spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje
potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski
povezavi:
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
7. OPOZORILA IN VARNOSTNI UKREPI OB UPORABI IGRAČ
Prosimo, da se pred nakupom igrače seznanite s posebnimi opozorili in varnostnimi ukrepi, ki jih je potrebno upoštevati ob uporabi igrač. Varnost in kakovost izdelkov sta za nas na prvem mestu. Svetujemo vam, da pri odločitvi za nakup upoštevate priporočeno najnižjo oziroma najvišjo starost uporabnika, najmanjšo oziroma največjo dovoljeno obremenitev izdelka in potrebne spretnosti za pravilno in varno uporabo izdelka.
Igrače zaradi svoje oblike, vsebine in uporabnosti niso primerne oz. so lahko nevarne za otroke, mlajše od 36 mesecev. Zanje velja:
OPOZORILO! Ni primerno za otroke, mlajše od 36 mesecev. Vsebuje majhne delce. Nevarnost zadušitve!
Funkcionalne igrače: „funkcionalna igrača“ pomeni igračo, ki deluje in se uporablja na enak način kot proizvod, naprava ali stroj, namenjen odraslim, in je lahko zmanjšan model takšnega proizvoda, naprave ali stroja. Za takšne igrače velja:
OPOZORILO! Igrača se sme uporabljati samo pod neposrednim nadzorom odrasle osebe.